måndag 6 oktober 2008

Nytt paket!

Min kära hemliga bokvän har en otrolig känsla för tajming! Den här måndagen har varit ovanligt seg och motig, så det var extra välkommet med ett paket som väntade i brevlådan just idag. Och det var inte vilket paket som helst utan ett riktigt önskepaket innehållande Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer, som jag varit nyfiken på hela hösten efter alla diskussioner på bloggar och i DN. Måste nog börja redan ikväll. Faktiskt. Ett smultrondoftande te som dessutom är rättvisemärkt (luktar fantastiskt gott!), ett fint kort, och massor av favoritgodis i form av Ahlgrens bilar, Plopp med tutti frutti-smak och fruktskum fanns också i paketet. Vad bortskämd jag blir - tusen tusen tack för paketet och för din omtanke, hemliga bokvännen! Hoppas att din egen hemliga bokvän pysslar om dig lika mycket som du pysslar om mig!

Uppdaterar med ett kort senare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir glad av din glädje! Och ja, min bokvän skämmer bort mig också! I november kommer tema-paketet.