torsdag 18 september 2008

Stiltje

Imorgon åker jag till Schweiz i nio hela dagar! Ska dit med jobbet på en konferens, med det huvudsakliga uppdraget att mingla och nätverka så mycket som möjligt med andra unga i branschen. Värre uppdrag kan man ha!

Självklart tar jag med mig en laddning böcker, men jag misstänker att det blir nästan mindre läsning än vanligt eftersom det är aktiviteter inplanerade både dag- och kvällstid. Däremot tänkte jag passa på att bunkra några tyska deckare till höstens kurs...

Det blir stiltje på bloggen tills jag är tillbaka, om jag inte hittar något internetcafé vill säga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu har du väl ändå kommit hem? Det är ju dags för paket igen! Ett önskepaket den här gången, kanske?

Anna sa...

hemliga bokvännen: Jo, jag är hemma men bara väldigt kort. Ska åka på nästa konferens i eftermiddag, och först till helgen finns det tid att uppdatera bloggen.

Ser fram emot paketet!