torsdag 4 september 2008

Paket!

Sötaste hemliga bokvän, du anar inte vilken bra tajming du hade med ditt första paket! Har haft ett par riktigt slitsamma och jobbiga dagar senaste veckan, men när jag hittade Pocket & Prassel-paketet i lådan blev den här dagen plötsligt mycket mycket bättre! Och vilket paket sedan - fina chokladpraliner i en lyxig liten förpackning, ett te som luktar himmelskt, ett gulligt kort och, det bästa så klart, en bok jag faktiskt aldrig ens hört talas om men som jag blir riktigt nyfiken på! Vill helst börja läsa Tre önskningar av Liane Moriarty idag, nu, men jag ska hålla mig till helgen. Måste verkligen hinna lite längre i min tyska bok innan jag kastar mig över nästa... Tusen tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din bokvän är lättad! Tänk att ha hittat en bok du INTE läst... som jag oroat mig. Önskar dig en riktigt trevlig läshelg!