onsdag 24 juni 2009

Sommarpåse Lyx

Igår fick jag en stor och välfylld grön påse i brevlådan. Den innehöll inte mindre än 3 pocketböcker (lyx, lyx!)
  • I döden dina män av Niklas Ekdal
  • Stella och Sebastian av Jenny Leeb
  • Den motvilliga resenären av Jenny Diski
Ekdals bok har jag hört talas om och Leebs har jag varit på väg att klicka hem någon gång, medan bok/författare nummer tre är helt okänd för mig. Ser fram emot att läsa lite nya författare under sommaren!

I påsen fanns dessutom två kakor med mörk choklad (black pepper har jag inte ens sett förut, men den smakade mums), några pingvinstänger och produkter för en hemma-spa kväll - vad är väl mer lyxigt än det? Tusen tack hemliga bokvännen, du skämmer verkligen bort mig! Nu ska jag bara försöka lista ut vem du är...

1 kommentar:

Barnboksbloggen sa...

Jo, men visst var det jag :-) Hoppas du uppskattade paketet. Trevlig sommar!