lördag 13 december 2008

En massa åttor

Bokmoster har utmanat mig!

8 favoritprogram
Kollar nästan aldrig på TV, men
  • Prison Break
  • Vänner
  • Lyxfällan
  • Nyhetsmorgon
  • nyhetssändningar
blir det ibland. Sorry, åtta är helt omöjligt i det här fallet!

8 saker jag gjorde igår
  • jobbade
  • hämtade M på flyplatsen - nu är jag inte gräsänka längre!
  • var hos frisören
  • hälsade på kompisarna med en 6 dagar gammal dotter
  • läste
  • skottade
  • käkade sushi
  • peppade en ledsen vän

8 saker jag ser fram emot
  • två veckor ledigt i jul
  • tid att läsa
  • att mitt projekt på jobbet ska ta slut
  • vännens bröllop i april
  • skidåkning i januari (x2!)
  • att dagarna blir längre snart igen
  • julbordet ikväll
  • morgonduschen

8 favoritrestauranger

i Uppsala
  • Wermlandskällarn
  • Dragon Deli sushi
  • Cupido sallad
  • Commedia Trattoria
  • Yokikos sushi
i Västerås
  • Red Chili
  • Kajens café
  • Frank

8 saker på min önskelista
  • mer tid för läsning
  • mer tid för träning
  • att lyckas med mitt svåra projekt på jobbet
  • att få fortsätta vara frisk (och att familj och vänner får fortsätta vara friska)
  • bli bättre på att spara pengar
  • en resa till Nya Zeeland
  • lite nya kläder
  • en liten labradorvalp och tid att ta hand om den

8 personer jag utmanar
Hmm, verkar som om många redan antagit denna utmaning... Den som har lust får känna sig utmanad!

Reglerna.
* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.
* Meddela de utmanade på deras bloggar.

Inga kommentarer: